De Familievereniging ondersteunt de familie en cliëntvertegenwoordigers van cliënten van Bartiméus bij het vervullen van hun taken ten behoeve van de cliënt.

Lid worden

Als familielid of cliëntenvertegenwoordiger van een cliënt van Bartiméus bent u van harte welkom om lid te worden van de Familievereniging. Ook als u geen familie bent van de cliënt. Wilt u lid worden dan nodigen wij u uit om een mail sturen naar de secretaris secretaris@familieverenigingbartimeus.nl.
of per post:
Familievereniging Bartiméus, t.a.v. de secretaris, Postbus 87, 3840 AB Doorn

Contributie

De lidmaatschapscontributie bedraagt € 25,- per jaar. De contributie kan worden overgemaakt op
IBAN-rekeningnummer
NL 76 INGB 000 3976331 t.n.v. Familievereniging Bartiméus,
Postbus 87, 3840 AB Doorn, o.v.v. contributie van het betreffende kalenderjaar.

Ledenvergaderingen

• De Familievereniging is een vereniging waarbinnen elk lid een stem heeft en deze kan laten horen aan bestuur en medeleden.
• Zij organiseert tweemaal per jaar een ledenvergadering, de Voorjaars- en Najaarsvergadering, altijd op een zaterdagochtend in de kapel van Bartiméus 't Sand in Doorn. De Hagekring eraan voorafgaand bevat de uitnodiging en het programma. Het programma biedt (veelal interactieve) presentaties met een relevant thema.
• Zij communiceert met haar leden over actuele onderwerpen en ontwikkelingen via het verenigingsblad de Hagekring, dat viermaal per jaar verschijnt.
• De communicatie is dagelijks mogelijk via de website
www.familieverenigingbartimeus.nl