Over de Hagekring

De Hagekring is het periodiek van de Familievereniging. De Hagekring verschijnt 4 x per jaar, in maart, juni, september en december. De kopij sluit de eerste van die maanden, en kan aangeleverd worden op kopij@hagekring.nl.

Hagekring lente 2019

Hierbij de HAGEKRING Lente 2019. Hierin de uitnodiging voor de Algemene Ledenvergadering op 13 april 2019. Let op de locatie is ZEIST !! De kapel in Doorn is niet beschikbaar vanwege een verbouwing. Ook de overige artikelen in deze lente-editie bevelen wij graag bij u aan.

Hagekring winter 2018

Hierbij de HAGEKRING Winter 2018. De redactie is overgegaan op onze voorzitter en penningmeester. Wij zoeken 1 of 2 personen die deze taak op zich willen nemen.